Skrevet 11. desember 2003 21 år Hei alle sammen! Jeg har blitt medlem hos Wrightshack Air Cargo (VA) , og jeg vil anbefale alle det!! Ta en titt her Det er helt KONGE!!! Det er et Cargo-selskap. Når du blir medlem for du utdel en flight som du kan fly. Etter du har fullført den, lager du dine egne flightplans og flyr dine egne ruter. Av og til for jeg oppdrag fra HUB manegeren å for eks fly over et sted å slippe ut fallskjeermer med last! Jeg har tatt et bilde av last som ble sluppet over Voss BILDET VI har forskjellige events vi kan være med på også Dersom du blir medlem, er det lurt å velge den norske HUBen. (ENBR FLesland) Er det noen spørsmål, send en mail til meg. bgronlie@broadpark.no Velkommen med!!
Skrevet 11. desember 2003 21 år Hei Geir! Synn du kun fikk se low-passen på radaren i dag...hehe har du en link til dette VA'et ditt?
Skrevet 11. desember 2003 21 år Forfatter Jeg la det inn nå, men det er ikke mitt. Håper jeg får se lowpassen en gang
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.