Skrevet 10. desember 2003 21 år Hei, jeg vet at det finnes ett program som man bruker til å ta opp filmsnutter fra flightsim, men jeg kommer bare ikke på hva det heter. Kan noen hjelpe meg???? Mvh Frode
Skrevet 10. desember 2003 21 år Men bruker noen av dere FRAPS 2.0.0 og får det til å funke? Jeg får tatt opp video i fullscreen, men da blir jo FPS 1-4 (dere ser selv spekken på pcen min i signatur). Kjører jeg så FS i vindu så får jeg 20 fps, men blir vidoene jeg tar opp helt forvridd. Noen som vet hvordan det kan fikses ?
Skrevet 10. desember 2003 21 år Det var noen som sa at FPS ble bedre om man kjører FS i et lite vindu
Skrevet 10. desember 2003 21 år Det var noen som sa at FPS ble bedre om man kjører FS i et lite vindu Jeg skrev: "Kjører jeg så FS i vindu så får jeg 20 fps, men blir vidoene jeg tar opp helt forvridd."
Skrevet 10. desember 2003 21 år FRAPS stjeler jævlig med RAM! Har 2 i FPS når jeg bruker det Og jeg har 512DDR!
Skrevet 10. desember 2003 21 år P4,3.06 Ghz,1GB RAM,Gforce 4 4600,250GB S-ATA HD Burde være nok ram. Boot winxp uten noe som helst annet enn hva den trenger. Poenget er at fraps 2.0.0 gjør noe helt rart når man går i window mode. Mens feks 1.9d (demoversjon) ikke gjør det. Så hvorfor ikke bruke demovers ? Den tar ikke opp lyd.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.