Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har nå installert alt for noen dager siden og prøvd det ut... men sliter litt... for CLS library funker ikke, og jeg kan dermed ikke se andre fly. Det ser ut til å skje kun dersom jeg loader en flightplan som er lagret med FSNavigator... noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre.... får beskjed når jeg loader FPen at squawkbox ikke finner csl_icao.csv filen... men den ligger på rett sted...

Skrevet
squawkbox ikke finner csl_icao.csv filen... men den ligger på rett sted...

Som er Squawkbox-mappa?

Skrevet
  • Forfatter

ja... csl mappen ligger i aircraft mappen i fs2002 mappen og csl_icao.vsv ligger i squawkbox mappen.. men likevel får jeg en melding om at squawkbox ikke kan finne csl_icao.csv.

Skrevet

..og hvor har du disse FP'er liggende ??? også i SB mappen eller i en egen mappe ??

Hvis du har dine FP'er liggende i en egen mappe, copy/paste da CSL_ICAO.csv fila dertil og prøv så å loade din FP igjen.

Skrevet
  • Forfatter

Tusen takk for hjelpen, Frank Petersen.... dette var noe jeg ikke hadde tenkt på... så jeg prøvde dette og det virket... nok en gang Takk for hjelpen ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …