December 8, 200322 yr Vurderer noe sykt å kjøpe denne. Noen spørsmål: Hvilke flyplasser i Norge er med? Koster den virkelig 50 Australske dollar (noe som tilsier rundt 550kr!!!!) og er det noen plass den er billigere enn på hjemmesida til EFZED?
December 8, 200322 yr I Norske penger koster den 294.73.- og kansje en 100.- for frakt, så denne tror jeg skal ha meg
December 8, 200322 yr Author Hvilken myntenhet er egentlig AUD? Er det Australske Dollar? Har siklet over dette spillet lenge nå, og må kjøpe det.
December 8, 200322 yr Airline 5 er en ganske omfattende bizz-sim. Du kan styre "alt" i et flyselskap, fra catering i de forskjellige klasser, seat config, fuel contracter, codshare,lønn. osv... Når det gjelder flyplasser i norge, så er de fleste med i spillet, inkl. kortbane nettet. Jeg har spilt Airline 5 i et halvt år ca, og liker det kjempe godt! Ett annet pluss er at spillet blir oppdatert ganske ofte. oppdateringer kan lastes ned fra hjemmesiden til spillet. av minus er grafikken, som er relativt amatørmessig, og vansklighetsgraden verdt å nevne... Spillet kan til tider være for lett...
July 20, 200520 yr I Norske penger koster den 294.73.- og kansje en 100.- for frakt, så denne tror jeg skal ha meg Mulig kronekursen er litt forandret, men 69.95AUD = 403,93 SEK, eller 339,72 NOK. Drev å søkte etter spillet her, siden jeg tenkte kjøpe det og vil ha litt tips +/- .
July 20, 200520 yr hmmm....har du sett på datoene på innleggene Timmy?? Ganske gammelt "spill". Nå er det vel FSPassengers som teller
July 20, 200520 yr Ja jeg så det.. men det diskuteres om dette spill og AirlineEmpire på g-kraft forumet så jeg ble litt sugen
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.