Gjest Skrevet 19. april 2000 Skrevet 19. april 2000 Finnes det en pub i Oslo hvor folk med fly interesse møtes for å skravle om fly og flyhistorier? ------------------ Hilsen Jarle Kristiansen Siter
Gjest Skrevet 21. april 2000 Skrevet 21. april 2000 Takk for tipset. Nei det hadde jeg ikke fått med meg, Jeg er helt ny i sim milijøet. Er det bestemte dager i mnd. folk samles eller ? ------------------ Hilsen Jarle Kristiansen Siter
Gjest Skrevet 21. april 2000 Skrevet 21. april 2000 Kan du sjekke den norske flysimmerlista og søke på Oslo, Asker og Bærum der kan du finne flysimmere i ditt område? Du kan lete etter disse navnene som jeg skrev tidligere i dag, du finner e-mail adressa deres for å spørre om tid og sted. P.S.Kan ikke Torgeir Tveiten eller og Tore Sæter svare på om mer opplysninger? Oddbjørn ------------------ Siter
Gjest Skrevet 21. april 2000 Skrevet 21. april 2000 Har ikke du fått med at det er flysim-treff i Oslo (Eilef,s Landhandel og Spiseri). Har selv vært på treff der og han Tore Sæter og Torgeir Tveiten er å treffe der for diskusjoner og utveksle erfaringer. Oslo Flyklubbs logo er plassert i en krok. Det kan du selv sjekke hvis du går innom? Oddbjørn ------------------ Siter
Torgeir Tveiten Skrevet 22. april 2000 Skrevet 22. april 2000 Hei, hei Det skulle jo egentlig vært et møte i begynnelsen av APR, men jeg har vært for opptatt på jobb til å få arrangert det denne gangen. Regn med at det blir nytt møte i begynnelsen av mai! Alle er vel møtt! Pleier å annonsere møtene her i forumet. Mailer også de som ønsker det. Ta kontakt for å bli inkludert i mailinglista. -Torgeir Tveiten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.