Skrevet 4. desember 2003 21 år Ble sjøl ganske forbanna da jeg leste dette.... har opplevd det samme med dette selskapet. Ikke bra. Men hva kan man gjøre? Det er prisen man må betale.
Skrevet 4. desember 2003 21 år Forfatter Nei si det... Jeg ville sagt fly med de selskaper som hvertfall tilbyr deg matpenger og/eller hotelovernatning på selskapets regning, og en garantert? plass på ett annet fly dit du skal. (så lenge det varer )
Skrevet 5. desember 2003 21 år Ryanair tilbyr gode priser, men har elendige betingelser og elendig service .. Merkelig at de fortsatt har såpass god kundevekst .. Men, det er klart .. Hvor ofte skjer dette i forhold til antall fly som letter og lander per dag ? Misforstå meg rett, jeg mener selvfølgelig at Ryanair har et ansvar her .. Men, de har jo gardert seg mot det i betingelsene sine .. -Morten-
Skrevet 5. desember 2003 21 år Morten, helt enig. Du faar som regel det du betaler for. Og saa lenge du skriver under paa det (dvs. betaler billetten) saa godtar du betingelsene. Heldigvis saa skjer ikke dette saa ofte, men... Dette er saaklart en risiko man tar naar man resier med slike selskaper. Dersom de skulle ta hoeyde for slike ting, saa ville sikkert prisene vaert ganske mye hoeyere....
Skrevet 5. desember 2003 21 år Helt klart.. Hadde prisene vært høyere, ville de nok vært forsikret å få hotellopphold etc dersom noe teknisk skulle forekomme.. Hvordan er betingelsene med Norwegian ? Noen som vet ? -Morten-
Skrevet 5. desember 2003 21 år Norwegian har den politikken at du faktisk FÅR hotellovernatting dersom det er teknisk svikt med flyet. Men derimot om været er for dårlig så må du ta det på eiga reiseforsikring. Opplevde dette for to veker sidan på Gardermoen. Skulle til Bergen med Norwegian men flyet vart så forsinka at eg ikkje ville ha sjans til å komme meg frå Bergen og heim utan å overnatte på parkeringshuset på Flesland. Då var eg og spørde om korleis det var med hotell. Då var det kun dersom selskapet var ansvarleg for forseinkinga noko dei ikkje var her. Så då var eg steikande heldig og fekk meg ein bilett med SAS til Haugesund.... dog like dyrt som eg betalte tur/retur Flesland-Gardermoen-Flesland med Norwegian
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.