Skrevet 4. desember 2003 21 år Hei Jeg satt Gardermoen App. Det kom en online han hadde fila en FlightPlan som ikke var helt riktig, spørte om han ville ha litt hjelp. Han svarte ja og jeg begynte å si litt om FlightPlanen hanns og hva som skulle skrives hvor og sånt, ente med at han logga av uten forvarsel. Synes det var veldig synd, og håper du tar deg en tur til. Hvordan lage en flightpan, se punkt 17 til 24 Men hvordan finner jeg frem mellom alle de punktene du sier da, jo her: Hvordan navigere generelt Her er det også en side om navigation Kansje den beste siden om navigasjon til slutt Til slutt vil jeg henvise til en eksempel flytur. Her ser du også åsen du lager en flightplan Ønsker bare konkrete meldinger til flygeren her !! Har ingen navn eller callsign husker bare at det var braatens.
Skrevet 4. desember 2003 21 år Ja, det er nok meg du mener... kalte meg BRA561 og var inne idag.. og ble betjent av deg... synes du var ganske hyggelig som tilbød hjelp... desverre led internetttilkoblingen min.. eller så kom jeg borti disconnect knappen Jeg kommer nok tilbake en tur... bare jeg får sett litt på de linkene og sett litt på FSNav som jeg lastet ned... Må vel ta en skikkelig reinstallasjon på maskinen før jeg kan spille helt uten hakking (musen hakket). Ellers: Tusen takk for at du prøvde å hjelpe.. og skal se på de linkene du har nevnt, så jeg kommer nok tilbake..
Skrevet 4. desember 2003 21 år Forfatter Asbjørn, det var deg jeg mente. Da snakkes vi sikkert en annen gang online på VATSIM.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.