Skrevet 3. desember 2003 21 år Er det noen som vet om LOMAC kommer til å bli gitt ut i Norge??? Evt når?
Skrevet 3. desember 2003 21 år I følge hjemmesiden utgis det i UK den 5.desember, så det er nok release date'en for resten av europa også.
Skrevet 3. desember 2003 21 år Forfatter Jeg vet, men hvis jeg feks prøver å søke etter LOMAC (eller LockOn) så på ulike nettbutikker (forhåndsbestilling) så finnes det ikke. Så da begynner jeg å lure litt...
Skrevet 3. desember 2003 21 år Men så...hvis det ikke enda er utgitt, hvordan kan det da ha seg at det er postet screenshots her på forumet?
Skrevet 5. desember 2003 21 år Alt. 1 Fordi den er utgitt i USA og det er endel som har fått den tilsendt derifra. Alt. 2 Fordi dem har lastet ned spillet.
Skrevet 5. desember 2003 21 år En viss butikk på toppen av Bogstadveien i Oslo har hatt det i hylla siden mandag.. Denne beskjedne butikken er som regel først ute med titlene. God LOMAC Helg!
Skrevet 5. desember 2003 21 år Nå vart jæ skuffe, fy f......og mye bugs......nei her har de sluppet for tidlig, skulle nesten hatt igjen penga.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.