Skrevet 3. desember 2003 21 år Go dag Har sittet å lyttet på politiscannern i dag, og hørt noe rart å tenkte kanskje noe av ATC'ene her kunne svare hva det er? Hørte det samme 29september da vi hadde den diskusjon om hva som fløy over Tromsø den dagen..Og etter å har studert kartet litt tror jeg kanskje den fulgte en RNAV som heter UP853, kan det stemme? Den er i allefall rett over Ramfjorden Håper på å få svar på hvordan fly dette var å ruten den flyr osv, Lurte også på om noen har en Callsign liste til Forsvaret. Hørte et fly i dag (tror det var en F-16) som hadde en snålt callsign "Krøkk03" eller noe sånt.
Skrevet 3. desember 2003 21 år Det hørtes jo ut til å være en øst-europeer, russer kanskje. Litt sånn "Kan jo ikke se den grense under vann.."-stil der!
Skrevet 3. desember 2003 21 år Det som er litt "scary" er at de siste 8 sek så hörer man i bakrunn: "pull up, pull up"
Skrevet 3. desember 2003 21 år Lurte også på om noen har en Callsign liste til Forsvaret. Hørte et fly i dag (tror det var en F-16) som hadde en snålt callsign "Krøkk03" eller noe sånt. Jeg så den, den fløy over meg i ca. 1000-1500 fot, i 14-tida.
Skrevet 3. desember 2003 21 år Forfatter Det som er litt "scary" er at de siste 8 sek så hörer man i bakrunn: "pull up, pull up" Sitter med fs å grise flyr Tornado i bakgrunnen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.