Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Går en diskusjon på airliners.net om at Lufthansa kjører sine a319 og 737 fra Munchen til New York. Her er noen utdrag:

 

mikephotos say:

>>LH flies from EWR to Frankfurt, Munich and Dusseldorf which is one more route than they fly from JFK.

 

This makes it sound like LH has more passenger seats to EWR than JFK with "one more route" but you have to realize that MUC-EWR and DUS-EWR are opt. by A319 and B737's. So that's 1-B737, 1-A319 and 1-A340 for EWR while JFK gets 1-B747 and 2-A340's.

 

BlueJet says:

Im sorry, did mikephotos say that EWR is served with A319's and 737's from DUS and MUC??....i'd double check on that one...

 

Levg79 says:

Agree with BlueJet. Don't even think there's a need to double check, it simply wouldn't make it that far. As far as I know, LH uses A340s and B747s on their trans-atlantic

 

SK945 says:

LH do fly with A319 and B737 in a all business class layout to EWR. No need to double check that.

 

en annen sier:

Its true, Lufthansa puts in the special 737NG BBJ and executive version of the 319 (or 320 I forgot) on services from DUS to EWR. Business class only. The planes are of Privatair, but LH flights. There are going to open MUC EWR too.

 

Tviler Sterkt at de flyene rekker så langt! Eller tar jeg feil??

 

Les alt på: http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/1284709/

 

 

Skrevet
  • Forfatter
Lufthansa bruker faktisk Privatair 737-700 BBJ og en spesial versjon av Airbus A319-100 på disse rutene! ""

 

Høres vilt ut! Kan det i det hele tatt svare seg økonomisk å kjøre slike fly så langt!

Skrevet

Detailed Flight Information

 

Flight Number: LH408

Departs: 10:00 on Wednesday, December 3, 2003

from Dusseldorf, Germany

Arrives: 12:55 on Wednesday, December 3, 2003

at New York - Newark International, USA (Terminal B)

Airline: PRIVATAIR SA

Aircraft Type: Airbus A319

Total Travel Time: 8:55

 

https://www.lufthansa.com/aerodyn/fb_main.aero?action=details&fb_seg=0&fb_con=0&lhsess=MUC13_FLY_DE_en_332A39FD6A952DF09E68379A5812E5CD

Skrevet

Sjefverdn vinner igjen! ""

Neida......

Men en Boeing 737 kan fly veldig langt! Alle som blir levert fra fabrikken i Seatlle må jo flys hit....

 

Lest i Fly nytt når de fløy Braathens fra Seatlle til Stavanger. ""

Skrevet

BBJ har lang range den.. 737-700 i vanlig config har nok av range den også, Braathens sine 700 fløy feks Seattle - Oslo Non stop på delivery flighten, men det var riktig nok med svært få ombord..

Skrevet
  • Forfatter
Er jo ikke no problem....

Er jo bare og stille opp klokka til x16! ""

Går det jo fort

 

prøv å prat med ATC i den farten! ""

Skrevet
Dette lurer jeg på om går i FS9. Hundre kroner til den som gidder ""

 

Ok, jeg tar utfordringen, 100 kroner hvis jeg flyr New York-Munchen med en 737... ""

 

Jeg skal ikke speede opp FS, og jeg flyr online, bare bekreft at vi har en deal, så starter jeg å planne, Ivar, er du med?

 

""

Skrevet
  • Forfatter

tilbudet gjelder fra seattle til oslo ( valgfritt i norge ).

jeg er med! uten å fylle drivstoff på veien. Klarer du det, skal jeg love å gi deg 100kr

Skrevet

Jeg gjør det jeg, med BU 737-700 pmdg. Hvis du vil halverer jeg prisen, fra 100 til 50 kr "" Online også...men da må man senke ZFW til å være uten seter/pax og cargo. Hvis ikke gidder jeg ikke, for da tviler jeg på det går ""

Skrevet
Greit det. Et jo bare på gøy. har aldri flyd online før, nettopp fått bredbånd!

hvordan vil dette fungere?

 

Heisann!

 

Jeg flyr online på VATSIM noe jeg absolutt kan anbefale! Dette er etter min mening, "as real as it gets" og etter min første online tur, har jeg aldri fløyet en IFR tur som har vært online ""

 

Jeg vet ikke helt når jeg skal ta turen, men hvis du seriøst tenker å gi meg 100 kroner, så skal det fort bli unnagjort ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …