Julian Barratt-Due Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Heisann! I det siste så har SB hengt seg opp hos ATC... F.eks i kveld, når jeg fløy Heathrow-Arlanda, og forlot Heathrow director og gikk over til Amsterdam West. Når jeg requested ATIS`en hans gikk det som alltid helt greit, men på tekst så var jeg fortsatt på EGLL_N_APP! Jeg måtte derfor re-connecte til SB for at jeg kunne få tekst videre til neste ATC. Dette skjedde også når jeg fikk handover fra EKDK control til Stockholm control...! Dette er ikke noe problem siden jeg aldri benytter meg av tekst, men det er bare litt irriterende, og jeg lurte på om det var en årsak til dette...? Takker for svar! Siter
Mathias Ganss Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Har du husket å stille frekvensen riktig? Husk at dersom du ikke dobbeltklikker på den ATC du velger i ATC Directory, vil ikke frekvensen i SB settes automatisk. Det du kanskje har gjort, er bare å trykke .atis EHAM_V_CTR, eller hva det var. Sjekk dette du... Mvh Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.