Kristian B.bood Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Heisann folkens. Har et lite problem med ASRC, bare ta en titt her. Som dere sikkert nå skjønner, er det den laaange streken som er problemet, og som ikke akkuratt til hjelp når jeg sitter ATC. For alt jeg vet, kan det være en knapp jeg har kommet borti, som forårsaker dette, men det må vel finnes en måte å fikse dette på uten å reinstallere? Dette skjedde meg i v1.0, og nå i v1.1, og problemet oppstår i både ARTS og DSR mode. Tower og Ground er jeg ikke sikker på. Jeg har sett i manualen, i tillegg til at jeg har søkt på ASRC forumet dems. , men eneste måte så langt, er å reinstallere ASRC. Noen som kan hjelpe, eller som har samme problemet? PS: Beklager den store størrelsen (312kb) på det lille bildet. Skal få fikset det utover dagen. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 På venstre side i skjermbildet til ASRC har du en liste med div, funksjoner du kan slå av og på. Bl.a. der du kan stille farger, slå på SID/STAR etc. Der har du også et valg som heter: DISP INSTRM, klikk på den og du kan stille en nummeriske verdier som angir hvordan ting og tang vises i ASRC. Prøv der. Siter
Ivar Hakli Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Hei Som Einar sier... deretter går du til boksen under "LEADER" som heter "LENGTH". Sett denne til 1 ved å klikke i nedre del av rammen (høyere verdi/ lengre avstand opp i rammen) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.