November 28, 200322 yr Heisan folkens (har vært borte fra FSNO lenge; real-life og alt det der...) Litt uklart hva som er topic i denne meldingen, så derfor dette forum... Dagens tema/spørsmål: Jeg startet her om dagen en rutinetur fra ENGM til BIKF (Keflavik) med Posky Icelandair B757-200. Alt gikk greit frem til jeg passerte 25000 ft, da EPR raste ned til bortimot zero, IAS ramlet til under 250 kts (stall speed i den høyden) og jeg måtte gjøre en emergency decent til ENZV. Hva skjedde? En 737 med om lag samme motorer beholder god EPR til godt over 35000ft. I følge eicas var alle indikasjoner normale, bortsett fra EPR. Gode tips mottas med takk! DoubleClick: Da jeg gikk inn på FSNO nå nettopp varslet InternetCleanup 3.0 meg om at 'noen' hadde plassert DoubleClick på min maskin.... ? MVH
November 29, 200322 yr Author OK, der var det!!! Elementært, min kjære Watson.. Tusen takk for gode tips! Nå må jeg opp i luften (eller kanskje i seng...) MVH/Einset
November 29, 200322 yr DoubleClick: Da jeg gikk inn på FSNO nå nettopp varslet InternetCleanup 3.0 meg om at 'noen' hadde plassert DoubleClick på min maskin.... ? Doubleclick er et annonsenettverk, og de legger igjen en cookie på maskinen din. Det er sikkert det du blir varslet om
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.