Julian Barratt-Due Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Heisann! Jeg har i det siste opplevd en stor mengde lag når jeg flyr online! Jeg bruker følgende utstyr (dette er fra kveldens flight, ENZV-EGLL) DF734 Win Ram Turbo FSscreen FS Real time Servinfo SB AVC Noen av disse som tar spesielt mye ressurser? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. november 2003 Forfatter Skrevet 28. november 2003 Denne flighten var med FS2002, og jeg hadde en begrensning på 12 fly! Siter
O85_ Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Hei! Julian! Du er ikke alene om det, som regel så får jeg bare sittet ATC i 10 min så blir jeg disconected Så det blir med at jeg må logge meg inn på nytt hvert 10 minutt (Noe som kan bli kjedelig i lengden) Til orientering har jeg brukt alle de serverne som er tilgjengelig og jeg har Kabel connection. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. november 2003 Forfatter Skrevet 28. november 2003 Hei Jonas! Det var kanskje litt feil av meg å kalle det lag! jeg mente hakking... Jeg blir ikke desconnectet fra serverne.. Men på flyplasser jeg vanlighvis har 10-20 FPS på har jeg faktisk kommet ned i 3 FPS... Hva skyldes dette? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.