Arnfinn Trønes Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Når jeg logger på VATSIM, får jeg bare wrong id or password, jeg har fått alt av reg koder etc. av VATSIM, hvorfor godkjennes jeg ikke? Er det en snill sjel som kan hjelpe? Siter
Eirik Sørensen Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Dersom du akkurat har registrert deg, vent noen dager. Serverne oppdateres vanligvis en gang i uken (hver tirsdag om jeg ikke tar feil). Hilsen Eirik Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 27. november 2003 Forfatter Skrevet 27. november 2003 Takk Erik, jeg trodde jeg skulle bli gal, samme hva jeg gjorde fikk jeg samme feilen. Da er jeg tålmodig litt til. (#%&" synd at jeg gikk glipp av treningskvelden på Vatsim. Uansett hjertlig takk for et godt og fornuftig svar. Hilsen Arnfinn Trønes LN-ATR Siter
Gjest Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 synd at jeg gikk glipp av treningskvelden på Vatsim. Kommer flere sjanser, vær du sikker . Siter
Stig Sandnes Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 synd at jeg gikk glipp av treningskvelden på Vatsim. Kommer flere sjanser, vær du sikker . Hadde forventet mer fly da, jeg og Børge her tok oss en tur fra ENBO - SKG - ENAN - BDF - EVD - ENBO. Rett etter logget ENBD_V_CTR opp Hehe... selv om det var noen nybegynnere der, så trodde jeg flere var interessert Noe vi merket var tilfeller/tendenser hvor ATC`s order ikke ble fulgt, noe som vi håper blir borte etter hvert... Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 28. november 2003 Forfatter Skrevet 28. november 2003 Hei, Takk ofr støttende ord. Jeg har tittet litt på min status, hos Vatsim. Der står det at jeg er registrert. På sidene deres står det også at registreringen er instantatious dvs. umiddelbar. Er det noen som har vært borti liknende problemer som de jeg har nevnt over her, med id og passord feil? Vet dere om Telehor's ADSL router (Alt annet kan virke litt bedre! ) blokkerer de nødvendige porter som SqBox bruker? La også merke til igår at Europe-C serveren ga meg feil med en gang, mens de andre på lista tok det litt lengre tid med. Noen som har en ide om hvorfor? Vil nok en gang takke for tålmodigheten, og all hjelpen. Vennlig hilsen Arnfinn Trønes LN-ATR Siter
Sondre Aabø Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Kan bare si etter egen erfaring så er Europe-C serveren som er en av de raskest, d.v.s at det er derfor feilmeldingen kommer fort der og ikke andre steder. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Tror ikke det har noe med ADSL router å gjøre,kjører telenor ADSL her også.Har ikke noe ploblem med å koble meg opp. Her er det nok Vasim som er ploblemet hvis du ikke gjør noen feil med å logge deg på. Hvilket oppretivsystem har du? Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 29. november 2003 Forfatter Skrevet 29. november 2003 Beklager det sene svaret. Jeg kjører Win2000 pro. Eller takk for mye god info. Vennlig Hilsen Arnfinn LN-ATR Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.