Skrevet 25. november 2003 21 år Bare til orientering: Sterling har billige turer til Alicante, Malaga og Nice om dagen. Bestilte nettopp en reise til Malaga for å besøke mine foreldre. Pris 240 kroner tur-retur.
Skrevet 25. november 2003 21 år Jepp, her er det bare å hive seg på. Billettene kommer nok til å forsvinne rimelig fort. Det hører selvsagt meg til historien, at dette er billetter som krever at en er noe fleksibel - er jo avganger som det er mindre belegg på som "selges" til Kr: 0.- (+avgifter).
Skrevet 26. november 2003 21 år Forfatter Dette må jo gå i minus Isolert sett tjener de selvsagt ikke på en bilett hvor jeg ikke betaler annet enn avgiften, men jeg regner med at de ser en viss markedsføringseffekt av slike tiltak.
Skrevet 26. november 2003 21 år De eneste turene jeg finner koster 13-1400 kroner en vei og det er budget. Hvilken dato har du for utreise?
Skrevet 26. november 2003 21 år Forfatter Jeg reiser førstkommende tirsdag, og den står fremdeles til 120 kroner. Returen jeg har neste lørdag er ikke så billig lenger ser jeg.
Skrevet 26. november 2003 21 år Dette må jo gå i minus Dette er nok lokkemat for å få folk til å kjøpe billeter. Det er nok bare noen få slike billetter pr. flytur, resten ligger vel på noen tusen tenker jeg. Flyselskapene vil av den grunn ikke gå med tap.
Skrevet 27. november 2003 21 år Dette må jo gå i minus Dette er nok lokkemat for å få folk til å kjøpe billeter. Det er nok bare noen få slike billetter pr. flytur, resten ligger vel på noen tusen tenker jeg. Flyselskapene vil av den grunn ikke gå med tap. Det kan vel sammenlignes med butikker som selger f.eks pinnekjøtt for 50,- KUN for å få folk til butikkene
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.