Skrevet 25. november 2003 21 år Har nettop lastet ned AVC system og installert og lest manualen. Jeg er litt utafor n\\år det gjelder server/room. Format: server:port/room Jeg går ut fra at det er IP adressen først deretter port (hvis den ikke oppgies er default 3782 men dette rom er jeg ikke sikker på.- er feks ENGM_V_ctr et room og hva setter man der som pilot ??? Den uvitende he he mvh Lasse
Skrevet 27. november 2003 21 år Hei Kan prøve å gi deg et svar ut fra det som jeg sålangt har erfart... - og det er ikke mye så langt... Som det står i den ikke så alt for utfyllende manualen, så må Squawk Box være tilkoblet før du kan bruke AVC. Når dette er gjort, skal AVC fungere akkurat som RW gjorde, ved at den automatisk kobler opp mot ATC når du dbl klikker på ATC navnet i ATC listen i SB. Det skal ikke være nødvendig å fylle ut noenting i feltet under arkfane 1 (unntatt callsign selvfølgelig). Jeg har iallefall forstått det slik og driver å utprøver dette i praksis for tiden. Håper dette hjalp litt... Forøvrig bidrar AVC til en meget stor forbedring i voice kvaliteten mellom pilot og ATC (utprøvd igår). Jeg vil på det varmeste anbefale at dere piloter går over på denne så snart som mulig. RW skaper endel forstyrrelser, og er direkte umulig dersom piloter bruker den på annet enn "slow modem" settings.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.