Julian Barratt-Due Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Heisann! Går det an å bruke AVC og RW samtidig? F.eks at man er på ATC på AVC og chat på RW? Takke for svar! Siter
Hans Utne Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Julian, Skjønner ikke helt hensikten, og du skal også være obs på at RW snart kommer til å utgå som VATSIM approved software, bl.a. grunnet misbruk. Mvh Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Hei Hans! Jo, hensikten er at jeg ofte pleier å fly online sammen med min SVA kollega Ivar Skaugstad, og når vi er oppe i marsjhøyde i kontrollert luftrom pleier vi å ta ATC`n på tekst, og prate sammen på voicen! Derfor lurte jeg nå på om jeg nå kan ta ATC`en på AVC og snakke med Ivar på RW... Skjønner du det bedre nå? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Jo det går vel. men om jeg ikke tar feil vil voice-serverene til VATSIM om en tid helt slutte å støtte RW, og da må du bruke en annen server. BTW: Tror jeg gjorde noe slikt med et uhell en gang for en stund siden. Da kom det noe feilmeldinger og det virket ikke Siter
Stig Sandnes Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Bruke to forskjellige porter sikkert. Begge bruker 3782! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.