November 25, 200322 yr Skal si VG åpenbart går bra om dagen, når de vurderer å opprette eget flyselskap.
November 25, 200322 yr Før så ble hver artikkel underskrevet med et navn, nå gjør de ikke det lenger. . . Tipper det er Helge som ble lei seg av å kjøre rundt med VG som jobber nå i VG Nett, avdeling Luftfart
November 25, 200322 yr Skal si VG åpenbart går bra om dagen, når de vurderer å opprette eget flyselskap. Jepp, med billigruter fra Gardermoen til Ski og Gardermoen til Kjeller, to ganger i måneden. De skal vist kjøpe inn fem 747 fly til dette formålet.
November 27, 200322 yr Før så ble hver artikkel underskrevet med et navn, nå gjør de ikke det lenger. . . Tipper det er Helge som ble lei seg av å kjøre rundt med VG som jobber nå i VG Nett, avdeling Luftfart Så det er derfor det står så mye feil i den avdelingen nå for tiden . Neida, skal ikke mobbe forsvarsløse folk, selv ikke Helge
November 27, 200322 yr Neida, skal ikke mobbe forsvarsløse folk, selv ikke Helge Forsvarsløs kan man vel ikke si han er, han kan jo fortsatt sende deg mail
November 29, 200322 yr dumt at Helge er borte. han informerte om mye rart som sto i VG Hvor er det blitt av han Helge??? Alle snakker jo om at han er utestengt fra foumet, hvorfor???
November 29, 200322 yr han er her enda bare at han er ikke så mye "aktiv" pga. at han har nok "glemt" passordet. Er Dag som har skiftet på det tror jeg. Og hvorfor ble han utestengt?
November 29, 200322 yr Han er utestengt, mon tro om ikke IP'n er blokkert slik at han ikke får vist forumet som gjest enda. Dag har svart på dette spørsmålet i flere tidligere tråder, om du bruker søkefunksjonen
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.