Julian Barratt-Due Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Heisann! Er det mulig å begrense antall fly som er med i "min" session når jeg flyr online på VATSIM? Det gikk jo an i FS2002... Det er utrolig irriterende å fly til stor-trafikkerte flyplasser fordi min session tar imot absolutt alle fly som er innen 40nm... Dette skaper selvfølgelig en utrolig lag... Takker for svar, eller råd her! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Ja,lurer faktisk på dette jeg også.En annen ting: Er det noen av dere FS-2004 brukere som har lagt merke til at man faktisk ikke har visuell kontakt med andre før man er inne i en radius av 10nm ? I SB har jeg huket av for 40nm. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Ja Einar! Har samme problemet her og... Jaja der vise simmere, her trenger vi hjelp Siter
Baard C Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Jeg vet ihvertfall at 10nm grensa er kommet pga SBrelay programmet, dette programmet SBrelay er vel bare midlertidig inntil ny versjon av Squawkbox er på plass? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 Hmm det tviler jeg på, for jeg bruker nemlig FS9SB2MP programmet(egentlig for servinfo) og har samme problemet... Siter
Baard C Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 OK så da skyldes det FS9 tydeligvis siden SB med FS2002 viser 40nm. Ny versjon av Squawkbox vil nok løse dette? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.