Hans Utne Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 For Piloter som evt ønsker å prøve ut den nye AVC har nå muligheten (denne tilsvarer den voice klienten som nå er inkludert i den nye ASRC versjon 1.1 for ATCer). AVC ble frigitt 22 nov for Open Beta frem til nyttår. Sjekk VATSIM's webside for mer info, evt VATEUD og VATEUR News. Mvh Siter
Baard C Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Den funker veldig bra så langt, synes lyden høres klarere ut og ingen plutselige brudd som RW ofte hadde. Siter
Fredrik Hoel Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Ser veldig bra ut ja, men lyden fra andre piloter/ATC blir veldig lav.. har speaker volume på max. Noen forslag? Siter
Hans Utne Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Har ikke prøvd dette selv, men gjengangeren for nye ASRC v1.1 er at de som bruker RW må gjøre justeringer (enten opp eller ned på mottaker-siden). Når Fredrik nevner ATC så sies det intet om dette er ASRC 1.1, ASRC 1.0 eller PC, hvorav de to siste fortsatt benytter RW. Kun ASRC 1.1. har innebygget AVC Det er også avgjørende at brukere av ASRC 1.1 har justert sitt lydkort iht Ilan sin beskrivelse. Avvik fra dette vil medføre problemer. For ATCer anbefales ASRC forum for tips og råd. Mvh Siter
Sondre Aabø Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Hei Har et problem, jeg får ikke aktivert .rwkey Test 1. 1: Starter ASRC 2: .rwkey - Enter - Ctrl 3: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt. 4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer Test 2. 1: Starter ASRC 2: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt. 3: .rwkey - Enter - Ctrl 4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer Det er de måtene jeg har blirr fortalt, funka fint i 1.0, men nå som jeg har instalert 1.1 så funker dette dårlig. Er det noen som har en forklaring på hva som jeg kan gjøre anderledes eller om det er en annem måte det går ann å aktivisere "voice button" på? Trenger hjelp snarest. Siter
Hans Utne Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Hei Sondre, Du har samme innlegg annet sted på dette forum, så anbefaler i fremtiden at du kun legger inn en kopi. Iallefall hvis du ønsker seriøst svar. Mvh Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Hei Har et problem, jeg får ikke aktivert .rwkey Test 1. 1: Starter ASRC 2: .rwkey - Enter - Ctrl 3: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt. 4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer Test 2. 1: Starter ASRC 2: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt. 3: .rwkey - Enter - Ctrl 4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer Det er de måtene jeg har blirr fortalt, funka fint i 1.0, men nå som jeg har instalert 1.1 så funker dette dårlig. Er det noen som har en forklaring på hva som jeg kan gjøre anderledes eller om det er en annem måte det går ann å aktivisere "voice button" på? Trenger hjelp snarest. Hai! Husk at ASRC1.1 krever ny asrc.ini fil, du må gå inn i c:\\windows\\.. og slette gammel asrc.ini før du fyrer opp ASRC 1.1.. ".rwkey" kommando er ikke lengre aktiv, for og sette "push to talk" knapp, bruker du ".ptt" ( Push To Talk ) Freddy Siter
Sondre Aabø Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Hei, vet at jeg la det inn som en ny tråd, det var for å vekke mere oppkmerksomhet mot mitt spm. Siter
Hans Utne Skrevet 27. november 2003 Forfatter Skrevet 27. november 2003 Forsto det Sondre, men.......... Håper iallefall du får de svar du forventer Mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.