O.C.LINDGREN Posted November 24, 2003 Posted November 24, 2003 Hvordan får man åpnet en .air fil? Hva slags program trenger jeg? Quote
Morten B. Posted November 24, 2003 Posted November 24, 2003 Det finnes et program ute på nettet som åpner air filer .. Et søk på flighsim.com gav meg dette resultatet: DP-AFE Air File Editor v1.0.0.3. Allows you to edit flightsim .air files, including sections of the file that are currently undefined. By Masakazu Irie. Filnavn: dpafe.zip -Morten- Quote
Runar Hvitsand Posted November 24, 2003 Posted November 24, 2003 Har også et program som heter aired. Funker bra for mitt bruk. Kan sende det hvis du vil. Quote
O.C.LINDGREN Posted November 24, 2003 Author Posted November 24, 2003 Takk for hjelpen, Morten B. Ja Runar, hvis du har en link, så hadde det vært fint. Takker Quote
O.C.LINDGREN Posted November 30, 2003 Author Posted November 30, 2003 Har et spørsmål om DP-AFE Air File Editor v1.0.0.3 Hvordan skal jeg få markert et merke i rubrikken "use"? (At den skal aktiveres) Quote
Recommended Posts