Julian Barratt-Due Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Heisann! Jeg pleier å fly PMDG 737-700 i SAS livery når jeg flyr online på VATSIM! Det som er litt kjipt er at når det er andre piloter som flyr samme maskinen så ser jeg dette over flyene deres: PMDG 737-700 2D Cockpit only Og det tar jo ganske mye plass, spesielt når trafikken er stor! Noen som vet om det er mulig å fjerne aircraft type som er over flyene i VATSIM? Eller om det er mulig å korte litt ned på PMDG flyenes "callsign"? Dette var litt dumt formulert siden jeg er trøtt som f*** Anyway, takker for svar Siter
Daniel Eliassen Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Du kan forandre tittelen i Aircraft.cfg fila: [fltsim.0] title=Cessna Skyhawk 172SP <---(denne må forandres) sim=Cessna172SP model= panel= sound= texture= kb_checklists=Cessna172SP_check kb_reference=Cessna172SP_ref atc_id=N176CM ui_manufacturer=Cessna ui_type="C172SP Skyhawk" ui_variation="White with blue and gray" description= NB: CFG fila er forskjellig alt etter hvilket fly det er Eksemplet over er tatt i fra en default cessna Da har du forhåpentlighvis et annet navn en de andre på vatsim, og du vil ikke se snurten av PMDG mer Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 24. november 2003 Forfatter Skrevet 24. november 2003 Takk! Det skal jeg prøve! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.