Jan Kristiansen Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Da kan det se ut som at ASRC verson 1.1 er på vei ut snart eksakt dato er ikke satt, men informasjoner sier i løpet av helgen eller rett over. Her får vi en del nye ting fra 1.0 versonen, som jeg tror dere vil like , kan nevne noen: Innebygd voice - Roger Wilco trengs ikke mer, ASRC gjør jobben selv AVI systemene er fult ut integrert i ASRC. Du setter nå den IP-adresse du ønsker å logge opp til under oppsett av Frekvenser + mer. Communication Winow - Nå kan du rette skrivefeil i Com-vinduet med coursor. Kopiere og lime inn i samme vindu etc. Serverslist- Aktiveres nå av ASRC ved opplogging automatisk. VSCS i ASRC- Store forbedringer gjort. Flightstrips og SQ - Her er det også gjort en del forandringer. Chatbox fungsjon - Vi har nå fått tilbake den gamle ProController Chatbox i tillegg til den som er i ASRC 1.0, slik at denne kan flyttes rundt på skjermen om du ønsker. Bedret Fonts og i tillegg er det også åpnet for muligheter til å benytte flere Monitorer i ASRC, har du flere lydkort kan også dette utnyttes. De bugs som var i ASRC 1.0 skal også være fixet. Det jobbes med en quick guide men denne er ikke released public ennå (kommer nok på Avsim så følg med) Dette til Deres orientering. Siter
Ivar Hakli Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Ahhhh, endelig. Dette har vi venta på så lenge.... Siter
Mathias Ganss Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Etter hva jeg ser så er den nå ute! Spennende!! Siter
Fredrik Hoel Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Woho.. endelig Jaja, blir gøy å prøve! Den voice klienten (for piloter), går den på rw servere? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Ja, det er vel Advanced Voice Client (AVC) som er integrert i ASRC 1.1. Den har jeg beta-testet i et halvt års tid, og den går på RW-serverene ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.