Arild Oldervoll Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Dessverre fikk ikke jeg meldt meg på som ATC til dette evnt'et, og fikk heller ikke flydd noe. Men jeg satt noen timer i går kveld som GND og TWR, det var jo gøy det . Uansett, jeg har fulgt en god del med på SI, og jeg må si det har vært et kjempe-event. Gleder meg til neste år Siter
Baard C Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Noen som var plaget av LAG på bakken? Skulle bare en kort tur fra ENGM til Kjevik, men under taxingen gikk det så hakkete at FS omtrent stoppet opp. Det var ganske mange fly i området da... Ellers artig med mye trafikk i Norge for en gangs skyld! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Da vil benytte anledningen til å takke alle som deltok, enten som pilot eller ATC. En kjempejobb av dere alle. Gjevnt med trafikk hele søndag. Nå tar vi en velfortjent hvil alle sammen så møtes vi til nye flyins om litt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.