Skrevet 19. november 2003 21 år Hepp alle!.. Jeg lurer på om det er noen som vet om programmer som dette lar seg gjøre i, jeg har prøvd tidligere men noen små programmer (enten shareware, eller try-before-pay) men resultatet har heller vært nedslående. Problemet er at jeg gjerne skulle ha konvertert en *.AVI fil om til en *.MPG fil (MPEG) slik at jeg kunne få brent denne MPG-filen i SVCD-format. Problemet tidligere har vært f.eks. at når den endelig har konvertert ferdig, har resultatet blitt at filmen er "opp-ned" når jeg har sett på den på TV. Alle tips og råd mottas med takk!!!
Skrevet 19. november 2003 21 år TMPGEnc er det beste programmet til formålet. Programmet er shareware, og kan prøves før det kjøpes.
Skrevet 19. november 2003 21 år Forfatter Takker for rask tilbakemelding på den ja!!! Skal prøve det programmet rimelig raskt, selv om jeg tror kanskje jeg har vært borti en tidligere versjon. Er ikke sikker, men navnet var litt kjent. PS: Jeg ser nå at jeg postet i Kaffekroken istedet for "Snackbaren" hvor jeg egentlig hadde tenkt til å ha dette innlegget. Du får bare flytte det Dag, hvis du får tid og anledning.
Skrevet 19. november 2003 21 år Tar ikke det veldig lang tid da? Prøvde meg på et slikt prosjekt en gang. Har Bruce Almighty på DivX, men vil ha den på SVCD. Fant et programm, men det var ikke rare greiene...Prosessen tok 10 timer, og rett før den var ferdig klikka hele driten.
Skrevet 21. november 2003 21 år Forfatter Takker så mye Ishtiaq, jeg har nå fått prøvd å konvertere denne AVI-filen - og alt fungerte perfekt!!!!. Jeg tror jeg har vært borti en tidligere versjon av programmet, fordi jeg kjente til flere av menyene osv - men i den versjonen kom jeg rett på masse kompliserte instillinger. Mens i denne som du ga meg linken til, kunne jeg jo velge SVCD/PAL med en gang. Det funket ihvertfall som bare det, og jeg er VELDIG fornøyd.. Takker så mye Ishtiaq, du er min personlige helt for dagen!!.. Martin: vel, med dette programmet tar konverteringen like lang tid som selve "filmen" du skal konvertere tar. Jeg skulle konvertere en snutt som hadde en spilletid på 30min, og da tok også selve konverteringen 30 min.
Skrevet 21. november 2003 21 år Jeg vil gjøre om en DivX film til SCVD, men den er for lang til å passe til en cd-plate. Jeg må derfor dele filmen i to. Finnes det noen programmer for å gjøre det?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.