Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om jeg kunne klare å dra igang en militær online-kveld her.. Dato blir avgjort etterhvert som jeg ser når folk kan. Jeg tenkte at det skulle være to lag. Et som bestod av fly fra RNoAF og et fra f.ek. USA (nå sier jeg bare det første landet som falt meg inn... Jeg vet godt at Norge er i alliance med USA). Så skal de fra, som i eksempelet, USA angripe området Bodø-Røst-Leknes, mens de fra Norge skal forsvare det. Dette kan bli riktig bra vis vi får mange med! Og jeg ser helst at noen med bra PC og DSL kan hoste server. Det er også fint med sivil trafikk, så ingen av lagene skjyter mot alt som rører seg "". Jeg har allerede en som har meldt seg som P-3 Orion-pilot for Norge, så f.ek. USA, husk at Norge har radar! Jeg ser helst at vi avtaler callsign. Jeg er også åpen for forslag fra omverdenen!

Edit: Så møtes vi i en god gammeldags dogfight! ""

Come an, meld deg på!

Skrevet

Tror du skal legge fra deg FS'en litt og prøve Falcon 4.0 jeg. Det er saker det "".

Stig: Er du med på flytur i dag ""?

Skrevet

Jamen det blir det bare rot av, det skal jeg love deg. Tenk deg at enda en faktor kommer inn i bildet, nemlig laggen. Må være helt laggfritt for at det skal funke.

I tillegg kan mna jo bare si "Du er skutt", selv om du ikke har troffet i det hele tatt. Hvordan kan du motbevise det?

Skrevet

tenkte at vi kunne ta ett lite utgangspunkt av FLOTEX:

Skvadron1 F-16:

--------------------

YAN01 - (WC)

YAN02 -

YAN03 -

------------------------------------------------------

Skvadron2 F-16:(leader)Vegard Knutsen lillevoll?/Per-Kristian Jensen(Controll)

--------------

NOV01 - Vegard Knutsen Lillevoll? (WC)

NOV02 -

------------------------------------

P3-Orion(Overvåking+radar) rute:Blir ikke offentliggjort her. Sendes mail til deltakere.

-------------

ZUL01 -Per-Kristian Jensen (WC)+(leader)

ZUL02 -Daniel Eliasen

ZUL03 -

Skrevet

Poenget er at det aldri vil la seg gjøre å gjennomføre combat i FS. That's life...

EDIT: Hvorfor står jeg på listen?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...