Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Hei! Jeg lurte på om jeg kunne klare å dra igang en militær online-kveld her.. Dato blir avgjort etterhvert som jeg ser når folk kan. Jeg tenkte at det skulle være to lag. Et som bestod av fly fra RNoAF og et fra f.ek. USA (nå sier jeg bare det første landet som falt meg inn... Jeg vet godt at Norge er i alliance med USA). Så skal de fra, som i eksempelet, USA angripe området Bodø-Røst-Leknes, mens de fra Norge skal forsvare det. Dette kan bli riktig bra vis vi får mange med! Og jeg ser helst at noen med bra PC og DSL kan hoste server. Det er også fint med sivil trafikk, så ingen av lagene skjyter mot alt som rører seg . Jeg har allerede en som har meldt seg som P-3 Orion-pilot for Norge, så f.ek. USA, husk at Norge har radar! Jeg ser helst at vi avtaler callsign. Jeg er også åpen for forslag fra omverdenen! Edit: Så møtes vi i en god gammeldags dogfight! Come an, meld deg på! Siter
Gjest Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Problemet er jo bare det at FS ikke har noen form for weapon-systems da... Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Jeg vet det, men vi kan jo bruke weapons pack. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Du kan jo ikke skyte andre fly med det? I vertfall ikke over MP. Tviler også på at man kan se effekten over MP Siter
Gjest Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Tror du skal legge fra deg FS'en litt og prøve Falcon 4.0 jeg. Det er saker det . Stig: Er du med på flytur i dag ? Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Du kan se effekter hvis alle har lastet dem ned. Og det må jo nesten alle som skal være med... Og vi får vel bare kutte motoren når vi blir truffet. Den som skyter må jo sie ifra når han/hun treffer. Siter
Gjest Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Jamen det blir det bare rot av, det skal jeg love deg. Tenk deg at enda en faktor kommer inn i bildet, nemlig laggen. Må være helt laggfritt for at det skal funke. I tillegg kan mna jo bare si "Du er skutt", selv om du ikke har troffet i det hele tatt. Hvordan kan du motbevise det? Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Kan nok ikke motbevise det. Vi kunne jo ha en dommer? Og ang. laggen: Det trenger ikke bli så høy vis ikke alle er i battle samtidig. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 En dommer som har kontrol over 12 fly som skal skyte ned hverandre, nei - gleder meg heller til lock-on kommer ut Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 me er oppe med Orion og sjekker at alt går som det skal. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 tenkte at vi kunne ta ett lite utgangspunkt av FLOTEX: Skvadron1 F-16: -------------------- YAN01 - (WC) YAN02 - YAN03 - ------------------------------------------------------ Skvadron2 F-16:(leader)Vegard Knutsen lillevoll?/Per-Kristian Jensen(Controll) -------------- NOV01 - Vegard Knutsen Lillevoll? (WC) NOV02 - ------------------------------------ P3-Orion(Overvåking+radar) rute:Blir ikke offentliggjort her. Sendes mail til deltakere. ------------- ZUL01 -Per-Kristian Jensen (WC)+(leader) ZUL02 -Daniel Eliasen ZUL03 - Siter
Arild Oldervoll Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 men når det er 12 fly som svirrer over alt, da må dere jo nesten MINST ha 12 dommere som kan følge med flyene. Dere kan ikke alene se, fly en bommet, fly 7 traff, 5 traff, 2 bommet, 6 styrter når alt gjerne skjer samtidig! Siter
Daniel Eliassen Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Hvis oplegget blir lagt opp riktig, så kan det jo bli bra. Men det med nedskyting blir umulig. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 ja Vegard jeg tror nok ikke dogfight vil bli mulig men, interception vil bli bra. Altså at de tar bilder av oss for og avsløre våre "hemmeligheter" og vi av dem. Noen som har tenkt på noe navn på denne "øvelsen?" Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Trenger de ikke navn! Men skal vi ha en onlinekveld bare for å ta bilder? Siter
Gjest Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Poenget er at det aldri vil la seg gjøre å gjennomføre combat i FS. That's life... EDIT: Hvorfor står jeg på listen? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 du gjør ikke det lenger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.