Per-kristian Jensen Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 noen som blir med på onlinekveld torsdag 20/11-03? Og til Dag. Går det ant og reservere plass på FS.no serveren? Hvis man vil bli med så skriv slik: eks:(dette er min flight altså) Navn:Per-Kristian Rute:Bodø-overvåking rundt kysten i Bodø-ENBO Fly:P-3C orion Rute:Touch&goes på bodø Fly: Maule. mer info kommer etter hvert som jeg får vite litt av Dag. Hvis dette ikke går, er det mulighet til og lage en egen server? Via Ip og slikt? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Det er vel mulig å være vert (host) for en "privat" MP-session. Det er bare å oppgi IP-adressen deltakerne skal bruke så burde dette fungere. Det samme gjelder for Roger Wilco (tror jeg). Husk å oppgi max antall deltakere i settingene. BTW, er det noen som vet hvorfor vi ikke kan bruke RW på MP-serveren?? Og mer viktig; finnes det noen løsning....? P.S. Skulle gjerne vært med, men torsdager er normalt litt vanskelige for meg. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 jeg mente torsdags kveld men uansett er dette flyttet til Fredag,Lørdag eller søndag og dette blir omgjort til en militær "øvelse" i bodø området. Det er ikke bare folk som er medlem av VNoAF da. Siter
Stig Sandnes Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 1: Hvorfor reservere plass på serveren? 2: Du vet at VNoAF på ingen måteer tilknyttet og benytter flightsim.no`s servere (onlineflyging i VNoAF foregår på VATSIM), sier ikke at du sier at dette er i regi av VNoAF.. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 har aldri sagt det. Siter
Gjest Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 har aldri sagt det. Ehm... sier ikke at du sier at dette er i regi av VNoAF.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.