Per-kristian Jensen Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Noen som vil bli med og varme opp til FLOTEX03 i dag??? Jeg er med P3-Orion jeg må evt. maile de som blir med med rute og slikt. Fly som er Aktuelle er Orion F-16 og Bell412. De som vil være "fiender" mail meg så det er kun jeg som vet at dere er med. Vi flyr på Multiplayer kl.13:00 de som skal være med utenom fiendene bør Være i VNoAF og ha kjenskap med dette. Siden rogerWilco er nede så sender jeg også en ip adresse der vi skal være med Game Voice. Det er Viktigt at informationen dere får på Mail ikke postes på Forumet. Dette må IKKE forveksles med FLOTEX03 som VNoAF skal kjøre kl.xx:xx Siter
Arild Oldervoll Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Om jeg ikke tar helt feil er vel FLOTEX en øvelse for marinen med asistanse fra luftforsvaret? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 det er riktigt. Hva så? Siter
Gjest Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Fatter ikke hvorfor du skal "varme opp" jeg...men, men. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.