Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hallois!

Eit spørsmål til folk med PPL-A. Nokon som har moglegheit for å fly meg og ein kamerat og kanskje ei veninde ein tur fra enten Kjeller eller Gardermoen neste helg? Gjelder da Lørdag 22. November. Me er som sagt 3 stykk og delar utgiftene. Dersom akkurat DU har sjans, ver venleg å kontakt meg på straumposten min (E-mail). Den står i profilen ""

Skrevet
  • Forfatter

Hehe joda for all del Tarjei.

Berre ikkje kom med 310en for den har eg ikkje råd til å site ein time i hehe.... ""

Men om du har tid og sjans md eit mindre fly med plass til 3 mann pluss pilot så seier eg tusen takk ""

Skrevet

Du kan jo prøve å kontakte en av flyklubbene lokalt her , f.eks Oslo flyveklubb på Kjeller, mange nye med PPL-A der som sikkert trenger flere flytimer.

Oslo Flyveklubb

Skrevet
  • Forfatter

Takk for linken Baard.

Thomas: Takk for totalt unyttig svar som ikkje gjorde anna enn å ta opp serverplass hos Dag ""

Skrevet

Jeg vet om en som kanskje har mulighet, han bor på Langhus. Tar gjerne på seg slike oppdrag. Ta kontakt hvis du ikke har løst det enda. ""

Skrevet
  • Forfatter

Ser ut til at det ordnar seg. Har fått litt respons frå Oslo Flyveklubb. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …