Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Får ikke lastet ned fra flight sim .no

er det andre som har vært borte i det samme problemet, og fått løst det.

takknemlig for positiv tilbakemelding.

Ronny.

Skrevet

Prøv å klikke på den linken som sier noe om at hvis nedlastingen ikke starter automatisk osv. Det må i alle fall jeg gjøre hver gang. Tror ikke kartene er tilgjengelig for tiden, i alle fall ikke mange av de.

Stig

Skrevet

Har testet det selv .. Fungerer dårlig .. Må ty til serveren min for å få fatt i noe .. bruker da 'wget', og da snapper den det til seg ..

-Morten-

Skrevet

jeg klarer ikke og laste ned jeg heller. Dag hvis du ikke viste det så tror jeg noe er feil med serverne filbibloteket ligger på. Og Rony: Velkommen til forumet. Håper du liker deg her.

Skrevet

Dette kommer av at Timmy driver på og bytter server. I mellomtiden ligger filene på en server som bruker en "ikke standard" ftp-port 2002. Enkelte har instillinger som gjør at man da ikke får hentet filene.

Etter som jeg har forstått skal Timmy ha byttet maskin i kveld, og da skal filene være på plass slik de var tidligere.

Skrevet

Hei

Det stemmer, jeg beklager at det er blitt problemer.

Har i flere kvelder / netter etter jobb installeret NAT server og configureret med antivirus og slik.

Ikveld skal jeg plugge i den siste kabeln så burde det være oppe å gå som normalt ved 21 tiden.

Sorry about that folks ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …