Fredrik Bachke Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 finnes det en/noen andre norske servere da? *HYSTERISK* Siter
Anders Madsen Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Flightsim Nord Norge finner du/dere her: http://www.edbsupport.com/fsim/news.php Siter
Fredrik Bachke Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 åååh..... nord norge... TØFFT!!! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg prøvde å koble meg på fs.no mp serveren for en uke siden uten at det kom opp noen servernavn da jeg skrev inn ip adressa. Jeg prøvde også å koble til noen servere fra lista til fs nord norge. Det funka heller ikke . Det ble sånn etter at jeg reinstalerte fs2002. Er det noen som vet hva dette kommer av Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Dette problemet har jeg stadig vekk.... Dag sier at MP-serveren av en eller annen merkelig grunn ikke liker FS2002, men etter restart fungerer det normalt igjen. Kanskje Dag kan restarte...? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Takker og bukker Jeg tenkte at det kunne ha noe med at jeg har trådløs routing på hjemmenettverket, ned det har jo funka før. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Jeg har også router og det fungerer vanligvis fint hos meg. Det eneste du må passe på er å åpne de portene som står omtalt på MP-siden (gå inn fra hovedsiden). Dersom fs.no ikke kommer opp i MP-feltet, kan du jo spørre Dag pent om han kan restarte serveren. Da vil det normalt fungere igjen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.