Skrevet 10. november 2003 21 år finnes dette?? er det noen som vet om en side med dette?? jeg har tenkt å lage widerøe paint(er) til *fanda* dash 8Q-300
Skrevet 10. november 2003 21 år Er det vanlige bilete du meiner? Som i bilete av Widerøe sine fly? I så fall kan det vere www.wideroe.no, www.airliners.net, www.airpics.com, www.jetphotos.net. Sikkert ikkje det du er ute etter, men eit forsøk var det verdt.
Skrevet 10. november 2003 21 år Forfatter nei egentli ikke... jeg mener sånn side med billder av bare ikonet til for eks. widerøe... den der måsen....
Skrevet 10. november 2003 21 år Scanair Gå på skandinaviske flyselskaper helt øverst, og velg Widerøe
Skrevet 10. november 2003 21 år Uansett så vil du finne denne logoen på Widerøe sine nettsider. F.eks. under "om widerøe" og deretter "mediebank". www.wideroe.no er uansett verdt eit besøk. I alle fall om ein vil kome seg heilt fram til etterkvart fornuftige prisar...
Skrevet 10. november 2003 21 år Forfatter takker å bokker!! d hjalp meg godt på vei!! men du vet vel ikke om en side som har widerøe sitt gamle ikon??
Skrevet 10. november 2003 21 år Har ein av dei gamle logoane, kor vidt den er av god eller dårleg kvalitet skal stå usagt. Har du ei e-post-adresse eg kan sende den til?
Skrevet 12. november 2003 21 år Ishtiaq Khushi har en kjempebra side med logoer i ekstrem oppløsning, som er kjempemessige til repaints! her
Skrevet 12. november 2003 21 år Forfatter å tüche!! d var kjempe messig alle sammen... men nå har jeg laget en Widerøe paint til fanda sin dash 8... MEN... når jeg legger denne til flyet så ser det helt bomba ut... litt her og litt der.. altså widerøe teksten helt fremst ved nesen, pilot hodet på siden av flykroppen o.s.v... noen som vet ha som skjer?? det hadde jo vært litt fint om jeg kunne ha fått denne til å funke
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.