Einar Halvorsen Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Her kommer en liste over utelandske flyin som blir arrangert i den kommende tiden. Nå er det bare åp starte planleggingen for mange fine turer. Først ut er Australia som har sitt Rugby flyn. Mer info her: Rugby DownUnder 2003 Neste er Polen Fabienne 2003 og Chopin Flyin Så er det VACC-SAG med November 29th, 2003: AS ZURICH AS IT GETS - 4 hours of real traffic at LSZH Siter
Gjest Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Tror at du må rette litt på linkene Einar Synd at Polen holder Fly In midt under vår Fly in.... Siter
Einar Halvorsen Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Neida det betyr bare at det kan bli mye trafikk i hele Europa og da også trafikk til Norge så det skal vi bare se positivt på. Georg kan du sende info til Polen om vårt flyin eller få lagt det inn på et forum der. Jeg har sendt info til alle eventcoordinatorene i Europa men det er jo ikke sikkert alle legger det ut i egne land. Du finner engelsk tekst og link til websiden i min påminnelse om flyine. Siter
Gjest Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Neida det betyr bare at det kan bli mye trafikk i hele Europa og da også trafikk til Norge så det skal vi bare se positivt på. Georg kan du sende info til Polen om vårt flyin eller få lagt det inn på et forum der. Jeg har sendt info til alle eventcoordinatorene i Europa men det er jo ikke sikkert alle legger det ut i egne land. Du finner engelsk tekst og link til websiden i min påminnelse om flyine. Ja da. Hadde vært greit med en "luftbro" mellom EPWA og ENGM Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.