November 5, 200322 yr Hei. Dere har vel fått med dere det tragiske havariet som skjedde like nord for Trondheim Lufthavn Værnes Søndag den 2. November 2003 rundt klokken 11:30. Jeg har i den sammenheng et håp at så mange som mulig blir med på et virtuelt fly-in i Midt-Norge for å minnes de omkomne pilotene Knut Erik Aalberg(60) og Arve Henriksen(30). For mer info, kan dere besøke denne siden. Jeg ønsker også at dere skriver deres innlegg i det innlegget linken henviser dere til. Takk for deres samarbeid, og jeg håper så mange av dere er villige til å stille opp! Knut Erik Aalberg og Arve Henriksen, dere er dypt savnet hos nær og fjærn!
November 5, 200322 yr For å få flere folk til å se hovedinnlegget, er jo ikke så stor trafikk på VATSIM/IVAO forummet.
November 5, 200322 yr Hvorfor må det akkurat være på Vatsim Er vel heller bedre og ta det på flightsim.no serveren eller noe..
November 5, 200322 yr Hvorfor må det akkurat være på Vatsim Er vel heller bedre og ta det på flightsim.no serveren eller noe.. Good point...