Einar Halvorsen Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Hei Bare en påminnelse om det planlagte Maraton Flyin lørdag 22. - søndag 23. november. Håper så mange som mulig kan delta. Alle ATC er på plass, men om det fortsatt er noen som vil være ATC/reserve så er det bare å melde seg. Håper også at dere hjelper meg å spre dette på de ulike fora rindt omkring slik at vi får gjort dette kjent over hele verden. Her er en tekst på engelsk som dere kan benytte: ------------------ Hello all vACCNorway are happy to invite all fellow pilots to our second Marathon Flyin in November 22nd - 23rd. We open Gardermoen International Airport, ENGM from Saturday 22nd November 1500UTC and will have it opend untill Sunday 23rd November 2200 UTC. The airport and ENOS FIR will be staffed all the hour during this flyin. Also at night-time in Norway we will have the airport staffed. We hope you all will inform your pilots in each country about this flyin and we hope to se you all in Norway during this weekend. More info can be found at vACCNorway's website: http://vaccn.org by clicking on the Event at the menu on the left hand side. Best regards Einar Halvorsen vACCNorway accnor4/eventcoordinator ------------------- Jeg har spredt dette rundt på ulike fora via VATSIM, samt satt det opp på VATSIM sin eventcalender. Har også sendt mail til mine kontakter i Australia, Japan, USA, Canada etc. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.