Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Noen som vet om man kan snu rekkefølgen på meldingene i chattevinduet i MP slik at de siste kommer først? Irriterende at man må skrolle nedover hver gang det kommer en ny melding. Siter
Rolf T. Sørli Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Vet ikke om det går ann å "snu" den. Chatte-vinduet er litt trikky som du er inne på, men du kan gjøre følgende: Klikk en gang bak den siste bokstaven i den siste meldingen i chatt-vinduet,da skal den klare å "autoscrolle" av seg selv. Siter
Gjest Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Finnes en auto-update sak til det. Følger blandt annet med til Squawkbox. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Finnes en auto-update sak til det. Følger blandt annet med til Squawkbox. Ja, med squawkbox går det greit (da bruker jeg heller ikke dette chattevinduet). Problemet gjelder først og fremst MP. Takk for svar. Dersom jeg får den til å autoscrolle har jeg oppnådd det jeg ville. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hei!! Ole, les meldingen du nettopp svarte på igjen: følger en autoupdate sak med squawkbox!. Programmet heter "FSchatscrollfix" elns, Dette er et lite program du starter, som automatisk scroller i chattevinduet ditt til siste melding. Programmet kan kjøres UTEN squawkbox. Freddy Siter
Gjest Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hehe, sorry for litt rotete forklaring . Siter
Stian Nilsen Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 du finner det programmet ene å aleine hær på Fs.no Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 7. november 2003 Forfatter Skrevet 7. november 2003 Det er ikke du som roter, Børge, det er jeg som ikke kan lese . Kjempebra, da fikk jeg løst problemet. Tusen takk igjen. Siter
Joakim Brestrup Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Er dette forresten fikset i FS9? Siter
Stian Nilsen Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Det har vell ikke noe med fs9 å gjøre men chattevinduet.. Edit: Ja tror det skal funke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.