Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Opplever problemer med at throttle på høyre motor ikke vil være med bestandig. Noen som vet hvorfor?

Hvis jeg restarter simmulatoren, så ordner ting seg.

Men hvis det skulle være noen som hadde en mulig løsning på dette, så er jeg hjertens takknemmlig.

**

I dag opplevde jeg at høyre motor ikke ville "slakke av".

Den bare hadde ett jevnt pådrag på ca 70%--- og det var ikke noe hygglig under landing. Valgte å lande uten motorer.

Viste ikke hvordan jeg skulle slå av høyre motor, så jeg besluttet å slå av begge.

Skrevet

Hvis det er overnevnte keycombo som ikke funker, så skyldes det en viss måte å programmere gauger på (kontinuerlig axis_set, de med høy range, for de intresserte. Men også andre). Etter å ha modifisert en del gauger på default fly, så får jeg samme problemet - Shift E 2 funker bare ikke - ikke søtten!

Jeg løste problemet med å legge inn en (tre egentlig, en for venstre, en for høyre, og en for begge) clickspot i turn coordinator. For å fikse dette problemet kan du lage en gauge som har følgende clickspot. Denne koden velger begge motorene.

{Click}0 (& g t;K:ENGINE) d 0 (& g t;K:SELECT_1) 0 (& g t;K:SELECT_2){/Click}

{ Byttes ut med <, } byttes ut med >, & g t skrives uten mellomrom. Tror ikke forumet her liker disse xml-kodene ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …