Skrevet 24. oktober 2003 21 år Noen som har den og som er villige til å sende den til meg? Jeg kan laste den ned, men det er vist så sinnsykt mange som skal ha den i dag at jeg fikk en hastighet på hele 870 bytes i sekundet!! Jeg hadde satt stor pris på om noen kunne ta seg tid til å gjøre det. E-mail adressen min er oppgitt i profilen. På forhånd takk.
Skrevet 25. oktober 2003 21 år Har lasta ned flyet no og det irriterar meg at eg ikkje får installert det på engelsk. Resultatet blir nemlig checklister på fransk, og det er ikkje akkurat mitt sterkaste språk... Noken som har peiling på korleis dette kan løysast?
Skrevet 25. oktober 2003 21 år Du har valget om å installere engelsk eller fransk på installeren..... Lars
Skrevet 25. oktober 2003 21 år Forfatter Det er bare at installeren fortsetter på fransk selv om du velger engelsk. Bare velg engelsk og fortsett installen, selvom alt står på fransk.
Skrevet 25. oktober 2003 21 år Valgte engelsk og det gjorde ingen forskjell. Checklist er fremdeles på fransk. Så eg fann meg ei på avsim som var på eit meir forståelig språk....
Skrevet 2. november 2003 21 år Jeg får melding om at gps2.gau er ikke kompatibel og FS2004 krasjer deretter. Noen som vet hva som kan være problemet ? Og http://fsfrance.free.fr/Mach2/ er nede...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.