Skrevet 20. oktober 2003 21 år Kom over denne på airliners.net....vet ikke helt om den falt i smak hos meg men
Skrevet 20. oktober 2003 21 år Er det ikje ein heilt vanleg Bell 412 med hjulunderstell då? hehe Såg litt snodig ut gjorde den ja Meier er tingen på Bell 412 og 212
Skrevet 20. oktober 2003 21 år Forfatter Ja, det var hjulene jeg tenkte på Fikk liksom et snodig drag over seg den 412'n uten meier...mindre "maskulint", hvis man kan si det
Skrevet 20. oktober 2003 21 år NEI! De som har modifisert dette 412'et skulle fått hendene kappet av! 412 er normalt et MEGET pent helikopter, men nå så det bare DUMT ut!
Skrevet 21. oktober 2003 21 år Forfatter Jeg fant en]http://www.airliners.net/open.file/157060/M/]en til[/url] så jo "litt" bedre ut
Skrevet 21. oktober 2003 21 år Nei, men jeg vet at de [sensurert] ikke ser ut med hjul! fullstendig enig hehe... Spesielt den siste såg heilt "honkellitonken" ut hehe... Firatåll ska ha MEIER!! hehe
Skrevet 21. oktober 2003 21 år Kanskje det er litt mer praktisk med hjul om man f.eks har en liten hangar?
Skrevet 21. oktober 2003 21 år Nei, hvorfor det? Det finnes jo sånne hjul som man "klipser" fast på skid'ene da..
Skrevet 21. oktober 2003 21 år Dette er en beredskapsmaskin som deler hangar med andre "fugler". Hjulene gjør det kjappere med rollout og jeg antar dette er årsaken til det underlige understellet. Selvsagt kunne de ha valgt en løsning med tralle, men husker jeg ikke feil umuliggjøres dette av hangarforholdene.
Skrevet 21. oktober 2003 21 år ...og med tralle så blir helikopteret høyere, tyngre å manøverere omkring, og man er avhengig av et eller annet for å manøvrere tralla.. Med hjul så er det bare å dytte... Et helikopter som dette er ikke bygd for å være pent, men for å være praktisk..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.