Skrevet 18. oktober 2003 21 år Hei sann!.. Jeg har lenge tenkt på en sak, og vil komme med følgende forslag: ville det vært en idé, og dele opp "screenshots" avdelingen i to, en med KUN fs-bilder - og en med KUN "real"-bilder?. Kanskje andre som synes dette hadde vært en god idé også?. Mvh: Lars B. Frostad.
Skrevet 18. oktober 2003 21 år Synes egentlig ikke det er noe vits. Det fungerer bra sånn som det er nå. Dessuten pleier folk å skrive om det er real.
Skrevet 18. oktober 2003 21 år Men jeg har en annen oppfordring: Det hadde vært fint om man skrev om det var bilder fra fs2002 eller fs2004.
Skrevet 18. oktober 2003 21 år Det havde vel generelt været fint om man i starten af beskeden skrev: Hvilken sim Hvilket fly Hvilke scenery Hvilke add-ons der ellers er benyttet. /Peter
Skrevet 18. oktober 2003 21 år Helt enig med Peter. Jeg syns det er irriterende at det ikke står hvilke fly og add-ons posterene bruker.
Skrevet 18. oktober 2003 21 år Jeg har vel skrevet det en gang tidligere i dag - screenshots-forumet vil bli erstattet av et slags fotoalbum (integrert i forumet). Så får vi se hvordan vi gjør det når det kommer på plass....
Skrevet 18. oktober 2003 21 år Regner med at det er snakk om forbedret forum software. Håper i så fall denne "integrasjonen" funker sånn at vi/brukeren kan velge om bilder postet med image-taggen skal vises. Nå er det mange som poster bilder i "vanlige" forum med det resultat (for mitt vedkommede pga modem) at diskusjonen aldri kommer frem fordi bildet skal hentes først - noe jeg ikke har tolmodighet til . Gjelder først og fremst i lange tråder, de korte går som regel greit - her hentes teksten først. Men sånn som det er nå, at folk skriver *REAL* i topicen i screenshot forumet, er regelrett glimrende, og holder for meg. Bare min mening
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.