Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å ta en restart hver morgen. Som alle andre windows programmer tygger denne serveren en del minne når den her gått en stund. I går har tydeligvis ett eller annet skjedd når jeg restartet slik at FS2002 ikke funket - gudene vet hva. Etter en resstart i dag igjen er alt OK.

Det finnes i det hele tatt en del bugs som dukker opp enkelte ganger på denne serveren, men vi bør huske at dette er første versjon som kan brukes til både FS2002 og 2004. Etter hvert vil det nok komme nye versjoner som hjelper på disse problemene samtidig som det innføres nye funksjoner. Det vil f.eks komme real-weather på serveren etter hvert.

Skrevet

Jeg har også det samme problemet. Jeg har prøvd alt!!! Jeg har prøvd å restarte, jeg fikk et tips fra en fyr om å hoste en kanal ved navn flightsim.no multiplayer, logge av, og så prøve og finne serveren, men det gikk heller ikke. Det har heller ikke noe med brannmuren og gjøre. Når den skal oppdateres, håper jeg at du ikke blokkerer fs 2002 og at du gjør sånn at vi kan få til fs 2002 igjen. Jeg skal få tak i fs 2004, men jeg har ikke råd for øyeblikket.

MVH. Sindre

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...