Kjetil Olsnes Skrevet 26. mars 2000 Skrevet 26. mars 2000 Hei Logget meg inn med SB og BC idag bare for å se om jeg fikk inn noen. Jeg kunne høre flygelederen men ikke pilotene. Er dette normalt eller er det noe jeg ikke har fått med meg. Når pilotene snakket hørte jeg bare noe svak mumling. Flygelederen var derimot veldig høy og tydelig. MVH Kjetil Olsnes Siter
Aadne Askildsen Skrevet 26. mars 2000 Skrevet 26. mars 2000 Pleier ikke være vanlig nei. Det hender av og til at mikrofonen til noen ikke virker helt eller at innstillingene ikke er helt 100%. MVH Ådne Askildsen Siter
Åge Olsen Skrevet 27. mars 2000 Skrevet 27. mars 2000 Hei Tror du hadde "uflaks" og kom inn på en session der kontrolleren hadde kjapp oppkobling/gode lydinnstillinger, og pilotene hadde det ikke... I.o.m. at du hørte kontrolleren, tyder det på at alt fungerer på din maskin. Testet du forresten om noen andre hørte deg..? Det kan du gjøre (helst uten å bryte inn i en samtale), si bare "xxx_OBS radio check please". Da vil en eller annen fortelle deg hvor godt/dårlig du høres. Eller du kan sjekke/justere din lyd i "Run Test" mode. ------------------ Åge Olsen, Molde atcc@molde.online.no http://home.sol.no/~ageolse" TARGET=_blank>FlightSim Startup Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.