Skrevet 10. oktober 2003 21 år Jeg har et bredbåndabbonement fra Ino.no Fra de maskinene som er tilknyttet dette abonementet har jeg store problemer med å koble meg opp til simmarket.com Dessuten har jeg store problemer med å laste ned produkter fra lagoonline.com Fra andre pc'er uten bredbånd (fra Ino.no) går det helt greit. Er det noen som har en idè om hva som kan være galt? Er det noen av dere som har abo eller kjenner noen som har abo fra Ino.no?
Skrevet 12. oktober 2003 21 år Forfatter Det ser ut som det er min ISP som har problemer. Det er noe dritt. http://www.hardangerportalen.no/cgi-bin/ub/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=4&TID=41&SID= Synd at det ikke finnes så mange alternative bredbåndsleverandører i distriktene. Jeg vil nødig gå over til ISDN igjen. Da må jeg evt. koble sammen 8 bokser for å kjøre 1 MBit og det blir dyr minuttpris. (3-4 kroner minuttet for nedlasting)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.