Daniel Eliassen Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Det er en fyr som stadig vekk terroriserer roger wilco serveren, og i dag tok det helt av Han snakket i et kjør, og når vi prøvde å si noe til ham eller andre på serveren begynte han å rope masse tull slik at han overdøvde alt!!!!! Han drev også med å skrive på multiplayer chatten at alle måtte logge seg av på grunn av vedlikehold på server. Jeg er rett og slett sjokkert over oppførselen hans. Jeg kan godt gi flere eksempler på ting han har gjort hvis du trenger det. Kan du vere så snill å overvåke serveren i morra ettermiddag slik at vi kan få bannet denne fyren Vi prøvde og hjelpe deg med å spore ham opp, men han logget av før vi fikk resultatet Siter
Arild Oldervoll Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Vel det er jo mulig at han har voice activated sending i RW, men det forklarer jo ikke dette med det tullet han skriver på chat. Er det bevist at det er samme person? Om det er noen her på forumet som står bak disse ugjerningene så burde de vireklig skamme seg. De ødelegger for veldig mange simmere og et flott og gratis tilbud som Dag bruker tid og ressurser på å opprette og vedlikeholde! Siter
Alex Solvang Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har sporet opp e-mail adressen hans, og fant ut at navnet hans er Espen Larsen, bosatt i Sandnes!! Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Og det er ikke bare det som er problemet heller. Nå i den siste uken sånn ca. er det et par stykker som bare har drevet med tullflyvning på Gardermoen. De bruker helikopter eller småfly ellers. Driver å flyr over Gardermoen i hytt og pine. Helt nede mellom bygninger og har forårsaket krasj med meg 4.ganger. Siter
Dag Johansen Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Vel - det er idet hele tatt vanskelig å gjøre noe særlig med slike folk som er ute etter å ødelegge for andre. Jeg så han i dag og stengte han ute et par ganger. Men siden han har dynamisk IP er det ikke enkelt å stenge han ute for godt. Jeg får se om han fortsetter, og i såfall får jeg kontakte abuse og høre om de kan gi han en smekk over fingrene. Å begynne med noe registreringsopplegg for å bruke serveren er heller ikke aktuellt. Dette skal være en sak som går av seg selv og som man skal slippe å passe på døgnet rundt. Her er det altså få og ingen regler, og alle kan gjøre det de selv vil - ønsker man regler og reguleringer er Vatsim stedet. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 En god regel når du flyr på MP serveren er å slå av Aircraft Collision... Da krasjer du om du flyr i bakken, men ikke når du krasjer i andre fly.. Lars Siter
Daniel Eliassen Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Skrevet 9. oktober 2003 Vel - det er idet hele tatt vanskelig å gjøre noe særlig med slike folk som er ute etter å ødelegge for andre. Jeg så han i dag og stengte han ute et par ganger. Men siden han har dynamisk IP er det ikke enkelt å stenge han ute for godt. Jeg får se om han fortsetter, og i såfall får jeg kontakte abuse og høre om de kan gi han en smekk over fingrene. Å begynne med noe registreringsopplegg for å bruke serveren er heller ikke aktuellt. Dette skal være en sak som går av seg selv og som man skal slippe å passe på døgnet rundt. Her er det altså få og ingen regler, og alle kan gjøre det de selv vil - ønsker man regler og reguleringer er Vatsim stedet. Er det ikke mulig å kontakte internettforhandleren, og derreter få dem til å stenge ham ute fra ip'en til fs.no serveren? Jeg snakket med en som sa ham kjente ham i går. Han oppga at kristian larsen er 15 år og at han skal prøve å snakke ham til fornuft Emnet skulle vert: Server terrorisme. Dag: vær så snill å lese ikke: Server terrorisme. Dag: vær så snill å le Beklager at jeg ikke så det før nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.