Agnor Bertheussen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Hei. Vil registrere meg hos VATSIM. Har gjort alt slik som det skal gjøres men får ingen email fra VATSIM teamet med passord for å logge meg inn. Hva kan jeg gjøre? Siter
Eirik Sørensen Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 E-post adressen du har oppgitt hos VATSIM "bouncer", sannsynligvis har du oppgitt feil e-post adresse. Send meg en privat mail på accnor1@vaccn.org, så skal jeg forsøke å hjelpe deg. Hilsen Eirik Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Vatsim godtar ikke gratise mailadresser. Jeg har imidlertid funnet ut at den godter start-mailer( registrer deg her ). Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Skrevet 9. oktober 2003 Jeg bruker fylkeskommunens emailsystem. agnor.bertheussen@ffk.vgs.no er min mailadresse. Fikk det til å ordne seg. Det viste seg at emailserveren skjulte brukernavnet til den som har sendt mailen, slik at de ikke kunne sende et automatisk svar eller no slikt. Fikk det til å funke til slutt da, men nå har jeg problemer med å koble meg opp til serverene. Galt brukernavn eller passord. VATSIM er ikke enkelt. Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg bruker fylkeskommunens emailsystem. agnor.bertheussen@ffk.vgs.no er min mailadresse. Fikk det til å ordne seg. Det viste seg at emailserveren skjulte brukernavnet til den som har sendt mailen, slik at de ikke kunne sende et automatisk svar eller no slikt. Fikk det til å funke til slutt da, men nå har jeg problemer med å koble meg opp til serverene. Galt brukernavn eller passord. VATSIM er ikke enkelt. Det er ikke sikkert du får logget deg på Vatsim før i neste uke. Etter som jeg har hørt her, så er det muligens de ikke oppdaterer nye medlemmer mer en gang i uka, og det skal visst nok være på onsdager. Gikk noen dager før jeg fikk logget meg på. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Skrevet 12. oktober 2003 Jeg fikk vite at jeg hadde to kontoer. Ba om nytt passord for min konto med organizer mail adresse, og da klarte jeg å logge meg på. Problemet er løst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.