October 6, 200322 yr Hei! Jeg tar opp filmer med programet som var med i FS, pga. lite RAM(minne). Jeg trykker Alt - options - flight-video. Men hvor blir det av filmene når jeg lagrer dem?
October 6, 200322 yr Author Vet ikke navn. Det var med i FS. Du trykker Alt, går på options - Flight-video. Ikke noe tillegpakke.
October 6, 200322 yr Disse filmene er ikke ordentlige filmer. Det som skjer er at FS "tar opp" ved å logge simuleringen i en kodet tekstfil. Det avspilleren gjør er å lese av dataen i loggen og ut ifra det, simulere dataen i denne loggen og vips så ser det ut som en video i FS og filen tar kjempeliten plass. Disse "filmene" kan derfor bare "spilles av" i FS.
October 7, 200322 yr Author *sukk* Da kan jeg vel ikke ta film i FS? Jeg har prøvd Camtasia Studio, men får den bare til å ta opp et bilde per sekund!
October 7, 200322 yr Author HAR PRØVD!!!! Jeg får det ikke til å ta opp. Jeg trykker hotkeyen, og igenting skjer.
October 7, 200322 yr HAR PRØVD!!!! Jeg får det ikke til å ta opp. Jeg trykker hotkeyen, og igenting skjer. Mulig du må kjøre fullscreen først. Du skal se et gult tall oppe til venstre som viser fps hvis fraps har "startet". Når du da trykker hotkey'en igjen, vil den skifte til "REC".