Kjell Martinsen Skrevet 23. mars 2000 Skrevet 23. mars 2000 Er på vei fra ENGM til LPFU med flyet fullt av fulle norske turister. Har landet på Heathrow for refueling, men finner ikke fuel. Jeg har det travelt, for festen akterut i kabinen blir bare verre og verre. Og nå har jamen flyvertinnene begynt å delta i festen også. Hvor på Heathrow finner jeg fuel? Det haster!! KjellM Siter
Håvard Sande Skrevet 23. mars 2000 Skrevet 23. mars 2000 Kjør etter bensinbilen! ------------------ Håvard Sande havarsa@online.no Siter
Kjell Martinsen Skrevet 24. mars 2000 Forfatter Skrevet 24. mars 2000 Joda, jeg fulgte etter bensinbilen, men dem snakka bare engelsk, og dessuten ville dem ha bare kontant betaling... Vel, festen i kabinen tok slutt, og jeg fulgte den gamle leveregelen om at "when everything else fail, consult the user's manual...". Sett slikt! Enkelt igjen! Nå kan man fylle opp uten å kjøre til noe spesielt fueling area. Til og med underveis! Makan! OK. Ser frem til å komme frem til Madeira, men gjett åssen det ser ut bak i kabinen! Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2000 Skrevet 26. mars 2000 Dårlig gjort av de bensinfolka å ikke snakke norsk!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.