Skrevet 5. oktober 2003 21 år Jau då har eg og laga ein liten filmsnutt i frå FS Er på ca 3 mb (omtrent 2 minutt) Klikk her for å sjå mitt vetle verk.... --->HER<--- Dette er min første film, så den er nokså elendig...
Skrevet 6. oktober 2003 21 år Forfatter Takk for da.. skal sjå om eg får lasta den opp i betre kvalitet i løpet av dagen
Skrevet 6. oktober 2003 21 år Bra film, men musikken var jo en smule sørgelig, ikke i dårlig betydning, men sørgelig betydning.. Sånn du hører på film når en gjeng folk er innestengt i maskinrommet på en båt som synker, og sakte blir fylt opp av vann og døden er et faktum.. Lars
Skrevet 6. oktober 2003 21 år Forfatter Jau sant nok det LArs Men det var den beste melodien eg hadde... Skal sjå om eg får fiksa anna musikk p åden neste filmen hehe
Skrevet 6. oktober 2003 21 år Forfatter Då var det komme ny film med betre kvalitet Musikken er den samme
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.