Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok.. Det er 4 timer eller noe slikt igjen til Fornebu Flyin. Formaterte disken på fredag, og har lagt inn alt jeg trenger av programmer for å sitte ENFB_V_GND i dag, men bare et problem (Siterer til Murphys lov.. når noe kan gå galt, går det galt, og på det værst tenkelige tidspunktet, eller noe slikt). Jeg får ikke koblet til VATSIM, og det ser da jeg på som ett stort problem!

Det jeg vet er: Det er ikke routeren min, (alle portene er ordnet, har prøvd å koble meg forbi routeren, men ingen ting forandret seg). Det som skjer med ASRC (som jeg bruker, og skal bruke), er at det "henger seg litt" etter jeg har trykket på "connect" knappen, for så å fungere som det skal, uten at jeg får noen feilmeldinger eller meldinger fra VATSIM. Jeg har til og med sjekket fargen jeg har satt på skriften! Nå, hva kan dere som er proff med dette hjelpe meg med? Som dere kanskje skjønner, trenger jeg en del gode råd """"

(Får til å koble meg til med SB..)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...